Heb je een vraag, wij helpen je graag!
De levering van onze producten wordt met uiterste zorg uitgevoerd. Mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn, neem dan contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.
Het retour sturen van een artikel kan, zonder opgave van reden, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur een e-mail naar info@hopsandhopes.nl. Vermeld daarin je: naam, adres woonplaats, factuurnummer en reden van terugsturen. Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
Wanneer wij de e-mail ontvangen hebben nemen wij contact op per e-mail, telefonisch of whatsapp voor de retournering. De kosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening. Als het product goed en in goede conditie is aangekomen bij ons, wordt het aankoopbedrag z.s.m. teruggestort op je bankrekening.
Let op, artikelen dienen compleet, ongebruikt, onbeschadigd, ongeopend te zijn. Het artikel zit bij voorkeur in de originele verpakking, is dit niet meer mogelijk dan moet de retourzending veilig verpakt worden. Het retourneren is voor eigen risico.
Hierbij worden de teruggestuurde goederen gecrediteerd, de initiele vracht en behandelingskosten worden niet terugbetaald.
Wij vinden het altijd leuk om te zien wat onze bierliefhebbende klanten van onze bijzondere bieren vinden.
Voeg bij een volgende checkin van onze bieren eens als locatie Hops & Hopes toe.
Wij richten ons uitsluitend op exclusieve speciaalbieren.
De bieren worden stevig verpakt en verzonden via PostNL.
Hulp nodig? of vragen? Via Whatsapp zijn wij er voor je.